Omvänd Askunge-saga...

Uppenbarligen tycker event-gudarna att jag ska bosätta mig i Stockholm 12-13 september, för förra veckan landade det här i inboxen. Dagen innan Årets Chicaste-galan, alltså. Är det bara jag som tycker det här känns lite orättvist likt en omvänd Askunge-saga...? Som om precis innan balen förvandlas hennes vackra klänning till mjukisbyxor och fläckig t-shirt och färdkosten försvinner och hon får sitta kvar hemma istället och tröstäta vegansk chokladpudding med spraygrädde och gråta till "My Name is Earl"(jag är väl inte den enda som gör det? Eller?!)

Nåväl, galor och fester kommer väl så småningom, så länge får jag vingla omkring på 15 cm klackar och i lyxiga klänningar här hemma och invänta KLR FSHN WK.
En vecka kvar och schemat är SMOCKFULLT! Glöm inte nominera Kalmars bästa modebloggare här.
 
...Någon som ska dit?

Kommentarer
Postat av: Clara

Åk hit förfasen! Du kan få bo hos mej!

Svar: Ehehe, det är bara det här med åldern, sist det bjöds på champagne stod jag brevid och bara: "Eh... En cola light tack!" Vi kom fram till att jag inte ens skulle komma in på Chic, annars hade jag lätt nappat, DU HADE ALDRIG BLIVIT AV MED MIG KVINNA
Elin Henriksson

2012-09-10 @ 20:20:26
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: clara

då kan jag fett ta din biljett o dricka upp all champagne åt dej moahahahaha! eller lotta ut den om den inte är personlig!

Svar: SKÄMS GAMLING! Det var min bloggcoach Sophie som erbjöd mig en, tyvärr personlig, another time luv...
Elin Henriksson

2012-09-10 @ 20:41:46
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: clara

Jag är inte gammal, jag har bara mer livserfarenhet HAHAHHAHAHA! Snart är det din tur bro, då jäklar kommer det smälla därborta i kalmar på klubbarna, du kommer höras ända hit haha!

2012-09-10 @ 21:08:48
URL: http://bohemhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0