Costume Cares

Jag älskar kostymer, så otroligt klassiskt och stiligt och de funkar med allt från skjortor till t-shirts.
Som ni vet har jag min beskärda del av kavajer, och visst har jag några matchande byxor, men väldigt mycket är oversize(vilket jag älskar, så bekvämt!). Nu är jag sugen på en mer figursydd, och det är inte det lättaste att hitta när man som jag är ganska liten. I alla fall inte om man inte vill att de ska kosta skjortan!

H&M har fått in två snygga i samband med sin nya "Modern Essentials"-kampanj, men jag känner mig mer intresserad av en marinblå nu till hösten...

Gillade detaljerna i sammet och den dubbla kavajen till höger!

Kommentarer
Postat av: IDASWARDROBE.com

Jag vill ha den glittriga som kommer till H&M i höst, rätt dyr tror jag dock... Men tror den är marinblå iaf, och jätteläcker :)

Den här menar jag : http://pinterest.com/pin/559924166141151466/ Inte nå speciellt tighta byxor, men speciellt fina ;)

2012-08-10 @ 10:45:01
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0