Dagen efter...

God MORGON!

Himmel vilken lyckad kväll det blev, så mysig och rolig! Ni ska få se bilder sen, jag måste bara vakna till först!
Nu sitter jag i soffan och gäspar munnen ur led till "Dinner Dates", ska strax ta mig lite frukost och kika på planerna för imorgon(det är ju skoldags, hjälp!!
Erik åkte precis hem, han jobbar både som tränare idag OCH har match, så han var tvungen att sticka tidigt... Det borde finnas någon form av stödgrupp för oss tjejer med fotbollsgalna pojkvänner...

Hur som helst får ni njuta av ett kollage av mitt drömhem så länge - där skulle jag mer än gärna kunna tänka mig att ligga utslagen i fåtöljen i en sidenmorgonrock med tända ljus läsandes en bra bok!
Nej, nu är det frukostdags.
Allt från Ellos.se

Kommentarer
Postat av: maya mayonnaiseeee :D

Åh, så fint!

2012-08-19 @ 11:01:21
Postat av: maria

Love it! <3

2012-08-19 @ 12:32:45
URL: http://sdf.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0