Diatermikliniken

Har känt mig som en nåldyna(bokstavligt talat!) hela morgonen. Hade tid på Diatermikliniken vid 9, superskönt att få en grundlig rengöring av ansiktet innan skolstart - mindre skönt när de går in med nålar under huden för att tömma porerna!
Hur som helst känns det så fräscht nu, vi gjorde en rengöring, peeling, portömning, inpackning och återfuktande mask, jag känner mig alltid som en ny människa när jag kommer därifrån, dom är verkligen superduktiga. 

...fast jag lär få lägga på ett lager smink innan mötet idag för att dölja allt det rödflammiga, kris!
Gurkvatten i entrén

Just nu: osminkad och mörbultad, ska strax byta om och göra mig i ordning
 

Kommentarer
Postat av: Anna Lovisa

Vacker trots osminkad! :D Och det är ju det man ska vara - naturligt vacker!

2012-08-14 @ 13:38:09
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0