Favvisar på stan + "DARE TO KISS"

Det blev en sväng in till Hansa City nu på kvällskvisten för lite shopping och för att kolla in nyheterna i butik, inte världens bästa beslut kanske eftersom jag tror jag håller på att bli sjuk. Blir andfådd och kallsvettas efter fem minuter på språng, inte så mysigt, och jag har verkligen inte tid att bli sängliggande just nu.

Vidare till trevligare saker: varje höst vill jag bara gå i ide i stora, gosiga plagg och gömma mig för höstvindarna. Den här ponchon från Cubus når mig nästan till vaderna, och kappan är sådär oförskämt stor och behagligt tung, precis som jag vill ha det! Det kanske blir ett köp på ponchon tillslut, men idag lät jag den hänga, ångrar mig nästan lite när jag nu ser den på bild...

Det här läppstiftet fick följa med hem, jag är väldigt petig med ljusa läppstift, men för 50-lappen på H&M tog jag risken!
 

Kommentarer
Postat av: My Fransson

Visa gärna hur läppstiftet sitter på sen! (:

Svar: Absolut!
Elin Henriksson

2012-08-28 @ 20:35:00
URL: http://myyfransson.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så fina. :)

2012-08-28 @ 21:02:11
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: ebba

Åh, kappan<3 Hur mycket kostade den? Vill så gärna ha en lite längre kappa i höst men inte lägga runt 1000 spänn på ngt jag kanske bara kommer använda en höst:(

2012-08-28 @ 21:16:17
URL: http://cutething.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0