Hemma från Väskkusten!

Hem ljuva hem, borta bra men hemma bäst, "there's no place like home"... Ni kan visan, jag är HEMMA!
Satte precis foten innanför dörren och slog upp datorn lite snabbt för att säga hej till världens finaste läsare(som bara blir fler och fler, helt underbara är ni!). 
Jag har förmodligen fått mer gjort under bilresan hem än under hela vistelsen... Men det är väl det semester egentligen går ut på va? Hur som hur har jag kontaktat företaget jag nämnde förut - fick en idé imorse som vägrade försvinna, och om det är något den här branschen har lärt mig är det att smida medan järnet är varmt! Det känns kanonbra faktiskt, så nu hoppas vi dom nappar...

På tal om "väskkusten"(höhö), här får ni två bilder på min nya skönhet; en beige klassiker i fuskskinn. Perfekt att hänga i armvecket till höstens alla outfits, dessutom rymmer den skolmaterial, alltid lika kul när man kan slå två flugor i en smäll!

Kommentarer
Postat av: -

Mulberry?!

2012-08-18 @ 00:06:23
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Älskar modellen på väskan!

2012-08-19 @ 16:13:27
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0