Ibland slår det mig hur många ni är

Jag vet knappt vart jag ska ta vägen ibland när jag tänker på hur många ni är som följer mig här på bloggen. Det är så otroligt, och jag blir lika paff varje gång ämnet kommer upp i verkligheten!
Det är allt från 11-åring flickor till gubbar i kommunstyrelsen, till gamla lärare till folk jag aldrig träffat. Varje gång ni kommer fram och hälsar och pratar med mig blir jag lika glad och fascinerad över att få se ännu ett ansikte hos någon som för mig ofta bara är siffror på en skärm, jag menar, det är ju ni som gör allting möjligt! Det är ni som lyfter mig och kikar in här varje dag och läser om allt från shopping och lyx till stress och tonårsproblem. 
Och även om det ibland får mig att vilja springa iväg och gömma mig under en sten och skrämt kika ut bara på nätterna(och under fashion week såklart) ger det mig så otroligt mycket att ha världens bästa läsare som peppar och hejjar(även om en del av er gör precis det motsatta, men det struntar jag i!) och uppmuntrar mig när jag drar igång knäppa projekt och siktar mot stjärnorna.

Tillsammans är vi ta mig tusan bäst!
 
Puss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Mija

hittade hit förra veckanoch ääääälskar din blogg verkligen :D

2012-08-19 @ 15:32:13
URL: http://sdf.s
Postat av: Anonym

asså du är så jävla dålig hoppas du dör

2012-08-19 @ 16:15:34
Postat av: Jenna

2012-08-19 @ 16:53:09
URL: http://d.s
Postat av: adela

Så mysig blogg!

2012-08-19 @ 17:01:52
URL: http://adelagordon.devote.se
Postat av: Syster

Tycker "Anonym" kan ta och hålla käften.

2012-08-19 @ 23:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0