Imorgon börjar allvaret...

Hej på er!

Nu sitter jag och samlar mig och skriver ihop slutsater till mötet imorgon, rent praktiskt är detta vad jag påbörjat och skickat in under sommarlovet:
Hemtenta, samhällsekonomi, 9 sid. [SAM]
Krönika, språkutveckling [SV]
Ämnesöverskridande rapport, Kina under Mao, 15 sid. [HIST, SAM]
Filmanalys, ”Shawshank Redemption”, 3 sid. [ENG]
Rapport, Cellen och Genetik, 12 sid. [NAK]
Rapport, Evolutionsteorin enl. Darwin och Lamarck, 3 sid. [NAK]
Studie, ”Veganism är bättre för hälsan”, ca. 5-6 sid. [NAK] 

Jag har varit tvungen att fokusera på Natur och Samhäll - det känns som om jag är rätt på det torra med allt övrigt, i alla fall Engelskan, Svenskan och Historian. Även om jag knappt varit där har jag haft raka A:n på alla svenska uppgifter, historian är den lektion jag varit mest på och i engelskan gick jag vidare till intervjumoment i American Studies(och klådde alla äldre!). Sen nekade dom mig en plats just p.g.a. det här, men nu vet dom ju i alla fall vad jag kan...
Usch, det är tungt. Någon gång ska jag berätta allt. Nu håller vi tummarna för imorgon!

Här har ni dagens höstiga outfit:
Närbild på nya håret, vi försökte hitta tillbaka till min naturliga färg!

 H&M MEN SWEATER, BIKBOK JEANS, GYPSY GROUPIE BAG, GLITTER JEWELRY, SKODEJ BALLERINAS, BIKBOK SUNGLASSES AND SCARF

Kommentarer
Postat av: lisa

Håret vart skitbra ju!

Svar: TACK :D
Elin Henriksson

2012-08-13 @ 21:06:46
URL: http://lisalohan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygggggggggggg

2012-08-13 @ 21:32:49
Postat av:

Snygggggggggggg

2012-08-13 @ 21:33:07
Postat av: IMPASHION - Pelin Özan

Men HUR snygg är inte du i håret? LIKELIKELIKE!!

2012-08-14 @ 01:30:19
URL: http://www.impashion.blogg.se
Postat av: Johanna

Supersnyggt! Det skulle matchas med något från vår, för dagen helt nya, webshop, www.divinebyjohanna.se !
Divine ger dig massor av trendiga smycken till otroliga öppningspriser. Detta vill du inte missa!
Det finns även dörrar öppna för samarbete.

2012-08-14 @ 12:50:31
URL: http://www.divinebyjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0