Jag, för exakt 1 år sen!

God morgon!

Vaknade klockan 7 imorse, utan anledning. Hade inte ställt klockan och har sovmorgon till halv elva. Satt och kikade igenom min gamla blogg ett tag, vet inte om jag ska skratta eller gråta - men så är det väl egentligen alltid? Man blir lite ledsen när man minns hur allt var, samtidigt blir jag så otroligt lättad och önskar jag kunde skrika åt mig själv att "Det blir bra, jag lovar!" Det är märkligt hur mycket man växer på ett år, eller hur?

Eller ja, ska vi gå efter bilden nedan kan det nog vara tvärtom... För ett år sedan var jag brunhårig och gillade att försöka se cool ut på bilder, men VARFÖR ser jag äldre ut då än nu?! Någon? 
Ja ja, nu ska jag ta mig lite frukost och gå igenom hur dagen ser ut - jag undrar hur många andra tonåringar som måste klämma in att ta itu med modegalor och skolmöten på en och samma dag...
En liten Elin, 29/8-11
 
Vad tycker ni, stor skillnad?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad heter din gamla blogg? :)

2012-08-28 @ 08:13:33
URL: http://sofiaelinlovisa.webblogg.se
Postat av: IDASWARDROBE.com

Jag är också nyfiken på din gamla blogg, alltid roligt att se favoritbloggarna som yngre :) Du är väldigt olik dig! Gillar din nuvarande stil/look mest! :)

Kram

2012-08-28 @ 18:17:15
URL: http://IDASWARDROBE.com
Postat av: kristinandfashion

ja, verkligen stor skillnad, känner knappt igen dig !

2012-08-28 @ 22:16:48
URL: http://kristinandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0