Lyx-frukost

God morgon på er!

Nu har jag precis avslutat en lyxig frukost med jordgubbar med mjölk och socker, ett glas Proviva svartvinbär, en avokadomacka och en kopp té. Tror jag ska passa på att dra mig några minuter till innan jag kör igång för dagen...
Minns ni de där serierna som alltid gick på tv tidigt på morgonen när man var liten, Nanny och Alla älskar Raymond? Det är så mysigt att kolla på det igen, jag börjar gilla den här dygnsrytmen!

Idag ska jag försöka få undan sånt där tråkigt men viktigt man alltid skjuter på, dessutom är min inkorg i desperat behov av en upprensning nu efter sommaren...

Kommentarer
Postat av: Maja K

Åh så mysigt!

2012-08-08 @ 09:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0