Not such a sunny Sunday...

Hej på er!

Uscha, idag har varit en RIKTIG slapp-dag. Så mycket för öka-takten-sista-kvarten-jobbet innan skolan! 
Jag skäms nästan för att säga det, men efter att jag hade ätit frukost imorse gick jag och la mig igen och vaknade inte förrän TOLV! Då är det illa...
Har i alla fall precis skrivit klart ett inlägg om ideal och att försöka passa in i "den perfekta formen", det kommer upp ikväll. 

I övrigt har dan varit sådär extremt ointressant att jag misstänker att ni kommer somna när ni hör vad jag har gjort. Kan ni gissa? Okej, kanske inte. Jag har suttit med en kassabok(ja, en riktig, fysisk bok, old-style!) och fört in alla utgifter och intäkter inom Gypsy Groupie från veckan som gått. Ni vet sånna där små gubbar med runda glasögon och läskiga blickar som bor i arkiv-rummen på kontor och vaktar sina älskade papper(låtsas att ni vet vad jag menar)...? Jag tror jag måste varit en sån i mitt tidigare liv, för i vissa fall är jag extremt anti-dator - det ska vara rediga böcker, som man kan bläddra i och ta på!
Helt omotiverat får ni en bild på våra senaste, skitsnygga höstskor. Balla va?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Berätta mer om Gypsie Groupie! Jag är jättenyfiken, du kanske skrivit om det tidigare men jag är en relativt ny läsare :)
Och även om hur du lyckas balansera skola och företag.. Ser väldigt mycket upp till dig, trots att vi är i ungefär samma ålder. KRAM

Svar: Det ska jag absolut göra någon gång, har faktiskt haft planer för ett lite längre inlägg så det är ju kul att det skulle uppskattas! :) Jag har skrivit ett inlägg om stress och balans tidigare(http://thegypsy.blogg.se/2012/august/att-stressa-ihjal-sig-och-sedan-ateruppsta.html), och tack så jättemycket för alla fina ord, jag blir så otroligt jäkla glad! KRAM!
Elin Henriksson

2012-08-26 @ 18:47:22
Postat av: Lina j

FÖRSTA SKORNA!!!! <333

2012-08-26 @ 19:13:37
Postat av: Frida

Jag älskar verkligen de nya skorna till vänster!

Och en fråga: Har du testat alla kläder som du får in på GG

2012-08-26 @ 20:18:53
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0