O.P.I Romeo and Joliet

Nu är mina naglar nylackade och fina! Känns skönt efter att jag misshandlat dom rätt brutalt de senaste månaderna, nu måste jag hitta en rutin och lyckas hålla den bara... Gick i alla fall till de otroligt skickliga manikyristerna på Center Nail, först var jag rädd att eftersom jag slitit ner mina naglar så kort så skulle det göra ont när de filade och polerade, men de var så duktiga att jag inte kände ett dugg!
Vi körde i alla fall på O.P.I's "Romeo and Joliet", en vackert gotisk mörkröd med skimmer i. Det kändes precis lagom höstigt och jag älskar verkligen färgen.

Nu ska jag bara mysa ner mig med en god kopp té och en macka, ikväll känner jag för att se på något riktigt svennebananigt, "Danspalatset Playa del Sol" på 3:an ser både extremt inbjudande och extremt skrattretande ut - PERFEKT!

Ska låta mina stackars naglar vara ifred nu och bli lite längre... Men visst är färgen fin?
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Så fiiiinaaaa :D

2012-08-21 @ 17:03:27
URL: http://sdf.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0