Schema v. 32

Såhär ser det ut just nu, men det positiva med att vara sin egen chef är att jag kan kasta om lite som jag själv vill i uppgifterna, beroende på vad jag känner för.
Idag, till exempel, är det definitivt en plugg-dag. Mulet och grått ute, så jag försvinner in i cellernas värld.

Ibland när jag har gått och lagt mig om kvällarna snurrar det så i huvudet att jag nästan vill kräkas, och då måste jag upp och hämta min kalender för att få ut allt ur huvudet och ner på pappret. Organisera och planera. Väldigt effektivt faktiskt, och en riktig life saver!
Som tur är var det ju en hel del roligt nu i veckan, även om jag gissar att det lär bli en del förändringar åt det tråkiga hållet. På tisdag nästa vecka är det möte med rektorn!

Kommentarer
Postat av: Majsan

Mmmmmmmmanikyyyyyyr ;)

2012-08-06 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0