sooshee

Sådärja - nu är jag hemma igen efter en kvick vända in till stan, lite sushi(världens godaste finns på Kama!) och en snabbkik i affärerna för att kolla in pre-fall utbudet. Det var en del tröjor på H&M som föll mig i smaken, annars var det ganska snålt.
Just nu känner jag mig lite off, lägger mig med hjärtklappning och vaknar likadan, stressa stressa stressa. I helgen hoppas vi kunna lansera Groupie's höstdesign och en del nyheter(dock väntar vi fortfarande på den riktigt stora beställningen), men idag är jag tvungen att släppa jobbet helt(haha tjena).
Erik är här och jag ska snart låta honom bända bort mina fingrar från datorn, ska bara få upp dagens outfit först!
Rullar, avokado och tofu. Vegansk sushi-standard!
ag har ÄNTLIGEN börjat äta de där jäkla tofubitarna, det funkar så länge man dränker dom i wasabi och soja!

Kommentarer
Postat av: Jos

Härligt!

2012-08-04 @ 18:40:39
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0