Tisdagens Outfit

Mötet gick bra! Vår rektor, Mattias, är f.d. militär och bara allmänt asgrym - hela hans kontor är fullt med prylar med texter som "Captain knows best", och "Nobody's perfect except the captain". Snacka om självförtroende!
Resultatet vi kom fram till var i alla fall att jag påbörjar ett nytt språk för att få mina meritpoäng(jag är sugen på tyska eller italienska, hmm...) och kör igång med UF-företagande redan imorgon!
Anledningen till att jag väljer att läsa UF fast jag redan driver ett eget företag är för att jag verkligen vill nöta in mig i branschen, jag kommer bli den där jobbiga ungen som ställer frågor hela tiden och gör så resten av klassen hatar mig. Dessutom ser det snyggt ut på CV:t(om jag nu mot förmodan i framtiden tvingas jobba under någon annan än mig själv), men jag läser det som sagt för erfarenheten, jag har redan min bebis Gypsy Groupie, därför satsar jag nu på något lite mer lättsammare och roligare - det lutar åt någon form av välgörenhet alternativt något för att stärka mitt varumärke och bygga kontatker. Kanske två flugor i en smäll?

Den mörkblåa tröjan kommer från H&M, jeansen och leoscarfen är från BikBok, skorna är vintage, ringarna är från Gina och västkusten, väskan från Eztrad

Kommentarer
Postat av:

SNYGGO

2012-08-28 @ 16:34:22
Postat av: Anonym

Måste säga att jag gillar dina mer slappa vardagskläder! Lycka till med allt:)

2012-08-28 @ 17:04:03
Postat av: Juliette

Hej! Jag beställde en tröja från gypsygropie, och om jag förstått rätt så är det din webbshop? Undrar bara hur lång tid det brukar ta för den att komma, för det var typ en vecka sen jag beställde :) Kanske inte ska fråga om sånna frågor på denna blogg, men aja!!

Svar: Hej, jag råder dig verkligen att kontakta kundservice på [email protected], det här är inte rätt avdelning! ^^ Men jag har vidarebefodrat frågan så du får nog svar inom kort!
Elin Henriksson

2012-08-28 @ 18:46:48
URL: http://www.juliette.devote.se
Postat av: Sippi

Jag har oxå gått på CIS:)

2012-08-30 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0