Vardagslyx

Nu sitter jag och lägger upp schemat för veckan och lyxar till det med lite nötter från Den lille notte fabrikken och Sanguinello-juice. Det känns lite som när man precis startat upp bilen och ska hitta dragläget innan man släpper kopplingen(märks det att jag övningskör?) - man måste liksom känna av tempen på veckan innan man kör igång, men just nu känns det väldigt bra. Ser fram emot att komma iväg till Varberg på torsdag, skönt med lite miljöombyte!

Fick skippa Gustavs 18-års fest idag med, hade en tuff natt och kände att jag behövde återhämta mig. Lite tråkigt, men hälsan kommer först. 
När man är nere eller känner sig ur form borde man bara fokusera på att må bra, jag brukar ha som gyllene regel att när jag inte mår bra får jag göra Precis Vad Jag Vill. Äta glass till middag utan att få dåligt samvete, se på dåliga chic-flicks och strunta i allt tråkigt. Det är OKEJ att måla tånaglarna på soffbordet, gå runt i sina fulaste mjukisbyxor och gråta till Systrar i Jeans!

Favoritsnacks just nu: Macadamia, mandel, cashew och jordnötter med havssalt samt blodapelsinjuice.

Kommentarer
Postat av: Anna Lovisa

Blodapelsin är riktigt gott - å dricka eller å äta som dom är! :) Men snackset har jag inte provat, men får göra det! Brukar du äta dom ihop då alltså? :) Måste bli en spännande smakupplevelse!

2012-08-13 @ 07:38:04
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0