Vardagsmys

Efter en god middag på Harrys(inte så kreativt, jag vet!) och en promenad längs med hamnen sitter jag nu på hotellrummet igen. Laddar batterierna för en massa shopping imorgon, allting från en ny päls till handcreme står på min shoppinglista!
Idag blev outfiten så basic som en vit t-shirt och jeans, men ibland(IBLAND) gillar jag faktiskt uttrycket 'less is more'!

Nu ska jag sätta mig med en kopp té och pyssla med lite planering - jag försöker samla ihop alla drömmar, mål, delmål och aktiviteter; börja skissa på min egen väg mot en framtid jag har valt. Jag tror helt och fullt på att "Vill du så går det, går det inte så ville du det inte tillräckligt". Det är en väldig tröst faktiskt, för jag vet att när man verkligen brinner för något är man som en supernovaexplosion - passion är en sådan våldsam och ostoppbar kraft och jag tror det är det finaste en människa kan äga. När jag i intervjuer får frågan om vad som inspirerar mig svarar jag alltid "Att se människor göra det de älskar". Det är magiskt.

Jeansen kommer från H&M, skorna är vintage, t-shirt från Monki, väska från Gypsy Groupie och scarf från BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0