Vinrött och jeans

Den här koft-boleron från Indiska är så underbart utsökt - vinröd med vackra broderier, perfekt både till sommarens sista veckor och till hösten.

Är det något jag älskar är det särskilda, enastående vackra och speciella plagg, jag vill att mina kläder ska ha en SJÄL, även om jag tagit en liten paus från allt det ett tag känns det lite som att komma hem att få klä sig i de där unika plaggen igen.
I samma veva köpte jag en tunn, svart i liknande modell med pärlbroderier. Den ska få komma ut tillsammans med en uppsatt frisyr och gotisk look.

Ryggen är fantastisk!

Skorna är vintage, jeansen och linnet är från H&M, väskan från Gypsy Groupie, solglasögon från BikBok, ringar från Glitter och Guldfynd, bolerokofta från Indiska

 

Kommentarer
Postat av: rebecca

Snygg tjej!!

2012-08-16 @ 00:06:20
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0