ÅRSRESUMÉ 2012 - APRIL MAJ JUNI

 
APRIL:

.. Erik köpte vackra glas och vi påbörjade vår gemensamma flytta-ihop samling.


.. Jag utvecklade ett beroende av hälsosamma, annorlunda saker och saké-muggar!


.. Blev bättre, MYCKET bättre på att ta roliga outfitbilder! Saknar!
 
.. Var också ett blont yrväder med persikoläppar och blå ögon när sommaren kom.
 

MAJ:

.. Erik tog bilder på mig när jag åt cocopops på dörrtrappen, ett kort tag blev det ett riktigt Tumblr-fenomen som hette "The Coco-pops Cowboy".

.. Tog fan-bilder!

.. Blev kär i Ludvig Löfgrens jell-O skulpturer!

.. Såg min favoritfilm säkert tusen gånger, JD är fortfarande min secret crush!
 

JUNI:
.. Åkte till Stockholm med STIL-gänget, hade sockervaddshår och var den enda minderåriga i gruppen = no champagne for me. På bilden vackra veteranerna Colorelle, Therez och Annawii!
 
.. Jag gick ut första året på gymnasiet och hade en hel sommar att ta igen ett års studier, jag klarade det.
 
.. Sa ännu en gång hejdå till Sverige, denna gången för en vecka på Kreta!
 
.. När jag kom hem planerades det för fullt inför öppningnen av Gypsy Groupie som jag jobbat i smyg med de senaste månaderna! Spännande!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fina bilder! Gott nytt år! :-)

2012-12-31 @ 17:43:01
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka härliga upplevelser, och bilder!

2013-01-01 @ 10:17:00
URL: http://idasivertsson.blogg.se
Postat av: Johanna H

vart är glasen från?? dom var ultra fina ju

2013-01-01 @ 15:58:16
URL: http://byjohanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0