Avokadomys och träningsfundering

Hemma igen, bara halvdag idag och nu sitter jag med jobbet. Jäkla DHL. Nu mera skickar vi med EMS. Gahh, frustrerande ..

Nåja, jag mumsar på fyllda avokadohalvor(alpro soya, tångrom och Renée Voltaires örtsalt med ramslök, mumsigt) och slökollar på Gordon Ramseys "The F-word" samtidigt. Jag håller på och bestämmer mig för hur jag ska lägga upp kost och träning igen, just nu äter jag så otroligt otroligt mycket socker och jag skulle behöva öka på fett-intaget istället, det är lätt att det blir så när man är vegan. Vet ni några bra, pedagogiska(ja jag är som en 5-åring när det kommer till träning, "VILL INTE" och "TRÄNA VARJE DAG!!" är mina enda lägen tyvärr) och framförallt PERSONLIGA tränings-/hälsobloggar jag borde kolla upp? Inga sådana där "fitspo"-bloggar, jag är inte intresserad av hur kroppen ser ut utan är bara så jäkla trött på att känna mig svag hela tiden och ha noll kondition. Tipsa gärna, du kan också mejla mig på [email protected]!
 



Kommentarer
Postat av: kajsa b

Ida warg är min facvorit!:)http://idawarg.chic.se/

Svar: Jag minns att jag läste den för några månader sedan, hon är jättebra, jag får ta upp läsandet där!
Elin Henriksson

2012-12-12 @ 15:14:07
Postat av: Anonym

Avokadon ser ju ALLDELES FÖR GOD UT

Svar: Den ÄR för god!!
Elin Henriksson

2012-12-12 @ 16:27:36
Postat av: johanna

jag gillar ptfia.se :)

2012-12-12 @ 21:26:20
Postat av: hanna

ser sinnesjukt gott ut!!

2012-12-12 @ 21:56:03
URL: http://facethefact.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0