En kvällsfika

Hej hörrni!

Ha ha, vad bokstavligt det blev med en dags bloggpaus, verkligen PRICK .. Idag har jag bara varit med mig själv och tagit hand om mig, jag har dansat runt till gamla Avril Lavigne låtar och ätit choklad och skrikit/sjungit med. Hela dagen, inte varvat med jobb en endaste gång! Åh så underbart! Jag må älska mitt jobb, men vem uppskattar inte en paus ibland?!

Ikväll har jag umgåtts med min familj, en typisk familjekväll med fika och lattes hit och dit och Bond-bio och snacks tills man nästan spyr - allt som fattades var matchande outfits!

Dessutom börjar min hjärna komma ikapp resten av världen nu med, jag har kommit fram till att jag måste gå tillbaka till att göra få saker och göra dom NOGA än tusen saker huller om buller som bara slutar i ett enda stort stress-monster á la Frankenstein .. Enkelt, eller hur? Pffft, att det ska vara som svårast att lyssna på just sig själv ibland ..

Nej hörrni nu ska jag krypa ner under täcket och hålla tummarna för att jag orkar ta mig upp och träna imorgon vid 8, på kvällen blir det glöggfest och mys med goda vänner! Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0