HALLÅ DÄR

HEJ på er gullefjun!

Okej, jag ska aldrig börja ett inlägg så igen. Pinky swear. 
Igår var första gången på väldigt, väldigt länge som det gick en hel dag utan att jag ens tänkte på att blogga. Verkligen - inte ens en liten snubbeltanke! Det betyder alltså att min dag måste varit underbart rolig eller fantastiskt tråkig, och nu var det det första. Jag mår bra nu hörrni, jag känner mig som en normal tonåring för första gången på jag vet inte hur många år! Det är en härlig känsla och ni som har det så varje dag(eller i alla fall varje vecka .. eller månad ..) borde njuta av det.

Idag har jag ett prov om regeringen och dess uppgifter på Samhällskunskapen(håll tummarna för mig), sen ska jag hem snabbt och handla lite saker innan jag kilar iväg på tjejmys hos Ellen med Emma, Jonna och Bella.

En glad Elin!
 

.. Varje gång jag har mascara på underfransarna får jag en impuls att göra den här posen:
VARFÖR??!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0