It's got that what-a-cruel-world-let's-toss-ourselves-in-the-abyss type ambience

God morgon på er!

Jag sitter i skolan nu, men tror ni inte jag glömde matteboken den dag vi har tre timmars matte?! Ska se hur jag löser det.

Tills vidare kan jag berätta att min gamla kärlek för flannelskjortor har flammat upp - helst ska de vara stora, mjuka och ha slouchy bröstfickor(dessa från Romwe är perfekta), och den gamla rockräven i mig krävar att de ska matchas med band t-shirts, skinnbyxor och de där fabulous skorna jag beställde in samples av till min butik Gypsy Groupie. Antingen gå fullt ut med en tattoo-mönstrad svart väska med nitar, eller bryt av med en mintgrön i mjuk skinnimitation. Jag är NÄSTAN lite bitter över att jag beställde hem den från Oasap när H&M hade en sån jäkla snygg variant. Kanske slår till på båda..
 

.. Ohh the decisions of a shopaholic ..
 
 
 
Grön skjorta och röd skjorta ca 287:-/st

 
Odyssey XTS ca 364:- och Ozzy ca 350:-
 
 
 
Vinyl pants 1 ca 525:- och Vinyl pants 2 ca 504:-
 
Oversizebyxor i skinnimitation är ännu en såndär trend jag önskar inte skulle hänt, just för att jag är en sådan sucker för allt vinyl-liknande i klädväg och ändå gör den här trenden det svårt att avgöra vad som är jag och vad som bara är ren trend-impuls!

 
 

Skor coming soon Gypsy Groupie
 
 
 
 
Vad tycker ni?!
 
 

Kommentarer
Postat av: majen

alltså ¨skorna jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör

2012-12-12 @ 14:22:25
URL: http://thegypsy.blogg.se/
Postat av: majen

alltså ¨skorna jag dööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör

2012-12-12 @ 14:22:25
URL: http://thegypsy.blogg.se/
Postat av: fanny

ÄLSKAR skjortorna!

2012-12-12 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0