Julen är nära

Idag ska jag kila in till stan för att köpa de sista julklapparna! Det ska bli mysigt, snön vräker ner och jag ser fram emot att få skynda om kring med en varm chailatte i handen och klämma och lukta på allt. Under julshoppingen är jag i mitt esse, ingen har bättre näsa för guldkorn eller vassare armbågar än jag, vore shopping en sport skulle ni just nu läsa världsmästarens ord!

Haha nåja - igår fick vi äntligen in granen, jag är lite missnöjd med tätheten men eftersom den ändå snart kommer drunkna i pynt .. Nej hörrni, jag måste rusa iväg och göra mig i ordning om jag ska vara där när butikerna öppnar!


Kommentarer
Postat av: Nora

Grym blogg, älskar din stil.
Kolla gärna in min och skriv en kommentar, vore guldvärt!

2012-12-22 @ 15:22:03
URL: http://norasxt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0