Klar med klapparna

Hejsan allihopa,

Idag har jag sprungit på stan hela dagen och är ÄNTLIGEN klar med alla julklappar! Lunchade på Kama Sushi, svängde förbi modehuset och köpte sen hem thaimat. Det är tradition hos oss att alltid äta asiatiskt dagen innan en hel vecka med julmat drar igång, men eftersom det är söndag imorgon körde vi på idag istället. Det har blivit en tradition som är nästan lika helig som julskinkan själv!

På tal om det .. När vi kom hem ställde jag mig och gjorde julskinka och ost - vegansk såklart - osten ser väldigt misstänksam ut men skinkan som precis kokat klart i två timmar verkar extremt lovande! Återkommer när jag griljerat den och käkat en skiva på en macka!

P.S, Hur mysig är inte Kahl's vintermeny?! Jag måste testa en pepparkakslatte, det var först idag jag lärde mig att dom hade sojamjölk!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla söt ^.^

2012-12-23 @ 11:05:44
Postat av: Anonym

Så himla söt ^.^

2012-12-23 @ 11:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0