Merry X-mas!

Hej på er! Jag är fruktansvärt upptagen idag så det blir rätt dålig uppdatering, men här kommer ett litet inlägg med tre saker jag gärna hittar i min julstrumpa! Eller ja, brevid den kanske ..
Varför är det så att så fort jag börjar leta julklappar till andra slutar det med att min egen önskelista utökas?! Nåja, just nu har Romwe fantastiska rabatter($15 av över $79 med "Dec15", 25% av över $119 med "Dec25" och $35 av över $159 med "Dec35") så jag ska unna mig en lite dyrare present, som ett slags jul-tack till mig själv för allt jag lyckats med i år!

Just nu står det - bland många, MÅNGA fler - mellan dessa tre:
 
Skor ca 860:-, väska ca 600:-, klänning ca 489:-

I vanliga fall skulle jag nog inte säga att skorna var min smak - de känns alldeles för låg-stadiets-version-av-"tjejiga"-MC-boots - men någonting i hur dekorationerna är draperade runt skaftet ger mig ENORM vill ha-begär ..

P.S, Hur snygga skulle de inte vara till klänningen?

 


Den 19:e december börjar de dessutom med världens mysigaste erbjudande - handla för över 60 dollar så får du en mysig julstrumpa med en överraskning värd 30 dollar i! Tror i och för sig inte att jag kan vänta så länge, men mysigt är det ändå ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0