MONKI Madness!

Ja, det kan vara så att min önskelista i sista minuten har ändrats till all-things-Monki. KAN VARA SÅ. Och vem skulle någonsin ana att jag vill ge sällskap åt älsklingarna i garderoben med en navy-inspirerad blazerkofta i snövitt, en blå pälshatt(okej, den såg vi allihopa komma, det var bara en tidsfråga), polo t-shirts i tricot, rejäla loafers och jeans och linnen som är så 90-tal att jag dör. 

Jag tänker inte ens ställa mig själv frågan varför jag plötsligt vill se ut som en rysk smurf med en pälssvans hängandes runt halsen och för långa kostymbyxor. Let's not even go there ..
 

Om jultomten undrar: Allt från Monki.


Kommentarer
Postat av: Ana Zagreb

Jättefina saker :O

2012-12-21 @ 12:03:25
URL: http://coffeeandcake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0