Morning tajm

God morgon allihopa, och glad måndag!
 
Idag har jag ett möte vid två-tiden, en del jobb med GG innan vi stänger för julen(inga problem för de som har beställt varor eller har kontakt med kundtjänst, det kommer flyta på som planerat!), och nu sitter jag bänkad framför min måndags-tradition och bloggar - Biggest Loser dubbelavsnitt!! Så mysigt. Och inspirerande, minst sagt! Varje gång jag ser det motiveras jag till att leva lite hälsosammare.

Nej hörrni nu ska jag slänga ihop lite frukost, smoothie lockar, innan jag sätter mig och ego-shoppar lite. Åh just det, idag MÅSTE jag klicka hem de sista julklapparna med, puh .. 


P.S, Färgade ju brynen igår, och jag älskar verkligen att vakna upp dagen efter med morgonsvullna läppar och nästan svarta bryn och känna mig jätteexotisk istället för Kalles Kaviar-svensk haha.



 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan så snygg

2012-12-17 @ 16:24:07
Postat av: Anonym

fan så snygg

2012-12-17 @ 16:24:07
Postat av: Anonym

fan så snygg

2012-12-17 @ 16:24:08
Postat av: Anonym

fan så snygg

2012-12-17 @ 16:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0