Möte 1 & 2 CHECK

Varför har mitt liv envist bestämt sig för att det inte ska finnas något mellanläge mellan 100 km/h och 0 km/h .. Att puttra fram i 20 km/h någon gång ibland hade varit trevligt! 
Nu är jag i alla fall klar med dagens möten och ska strax sätta mig någonstans och luncha. Kalmar har blivit riktigt vackert sen snön kom(den verkar inte heller ha något mellanläge för förra veckan kunde jag gå i öppna pumps och jeans och nu är det som en ny istid!), tyvärr kan man inte säga detsamma om mig själv - hundratusen lager må vara min grej men när jag helst av allt skulle krypa ner i en overall á la sönderfrusen 5-åring är det fan inte kul längre! Tyvärr har jag ingen overall, så idag gäller päls och halsduk, ni ska få se sen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0