Nyårs- och julförberedelser

Jul och nyår närmar sig i stormfart, jag ska inte ens försöka låtsas att jag hänger med i svängarna .. Men något som jag faktiskt är bra på är det här med kläder! I år är jag sugen på en svart klänning med gotiska detaljer och accessoarer, smålockigt hår i en hög frisyr och mörka läppar.

Två klänningar jag kollat lite extra på är de här från Romwe, nr 2 är min favorit men nr 1 känns mest användbar, problemet är att eftersom jag är så kort är jag rädd att den transparenta delen ska lägga sig för lågt så det blir Merry Christmas and a Happy Nip-Slip istället .. Nåja, det är ju ändå hela 27(!!!! herregud) dagar kvar! Ni ska få ett större Nyårs-/Jul-special inlägg senare med billiga klänningar och smarta julklappstips, påminn mig om jag glömmer bara. Har en del riktiga godingar att visa er!
 
HÄR 310 kr resp. HÄR 435 kr
 
 
Här är några av smyckena jag har kollat på med, det maffiga armbandet och döskalle ringen står högt på önskelistan(snälla blogg-tomten?):
Örhängen 85 kr, Döskallering 85 kr, Armband m glasstenar 85 kr, Stelt armband 90 kr


.. Och såhäääär såg jag ut förra året:
Lace Dress
Jag minns att klänningen var helt underbar men GRYMT kort. Och jag är 164 cm! Matchade med milk maid-braids och skyhöga klackar. Åh, kom nu julen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0