NYE Outfit no. 1 - Mermaid Queen

Bra är inte alltid billigt, men riktigt billigt är alltid LIIITE bättre .. Här kommer årets första nyårs-tips; klänning, skor, smycken och fransar - allt för under 400 kronor! Hur grymt på en skala från 1 till Frank Sinatra är inte det?!
 
Jag har fått en grej för blågröna paljetter, känner mig så Diana Ross & The Supremes - FAB! Till just den här outfiten skulle jag nog också köra på just ett stort, lockigt afro, eller gå precis tvärtom och dra till med en platt, slickad mittbena. Frågan är om jag skulle kunna pull those glitter lashes off utan att se för drag queen-ish ut, ibland verkar mina drag sväva precis på gränsen till androgyna och det kan lätt bli fel, hmm ..
Vad tycker ni?
 
Klänning 150:-, Lösögonfransar 50:-, Ring 30:-, Örhängen 20:-, Skor 149:-
 
= 399 kr

Kommentarer
Postat av: Rowan

Oh yeah, love those lashies!

Love,

Rowan

www.redreidinghood.com

2012-12-06 @ 10:24:33
URL: http://www.redreidinghood.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0