På G

Efter att ha haft alldeles för mycket att göra på sista tiden har min lilla företags-baby hamnat lite i skymmundan. Allting rullar på men den kreativa aspekten har blivit lidande. Men idag satte jag mig och beställde hem lite samples - de här skorna får mig BOKSTAVLIGT TALAT ATT DREGLA! På gränsen till för punkrockiga, men herrejävlar till ett par ankellånga manchesterbyxor, eller bara ett par jeans, en t-shirt och en lång svart rock ..
Hoppas dom är lika fantastiska i verkligheten, i så fall kommer dom upp lagom till jul!(Tips till önskelistan?) T-shirten vid sidan om var lite av ett wildcard. Skärningen kan bli utsökt eller hemsk. Vi hoppas på det första!
 


Vad tycker ni? Too much eller too gorg?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

TOO GOOOOORGGGG!!!!

2012-12-10 @ 16:10:50
Postat av: Anonym

TOO GOOOOORGGGG!!!!

2012-12-10 @ 16:10:52
Postat av: MADDISENJ-vinn valfria ray ban!

Gorg!!

2012-12-10 @ 17:09:49
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Sari

Toksnyggt!

2012-12-10 @ 19:33:07
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0