Planet of the Apes

Det är väl inte direkt någon hemlighet att jag ibland av ren princip vägrar haka på trenderna när de kommer, jag hatar att känna mig som en trendslav och jag hatar hur modet kan få mig att TRO att jag älskar något som sedan bara blir liggandes längst in i garderoben under de där trasiga strumpbyxorna du alltid glömmer bort att slänga ..

Stora, blaffiga serietryck har inte varit något undantag - men tror ni inte jag snubblade över den mest fantastiska tröja nyss?! "Planet of the greedy apes" i stora bokstäver, "Ticket Riot" i ännu större på ryggen. VARFÖR VILL JA HA DEN? Är det för att jag gillar apor? Eller är det för att tröjan ser helt amazingly fabulously gorgeoustastic ut? 

Och hörrni - något ännu värre, jag tror jag börjar gilla camouflagemönstret som trendar just nu .. Hallå, anropar alla som är villiga att utföra trend-excorsism!
 

Les amazingness ..

 
.. Och hur den borde matchas:
Allting från Romwe
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

jag DÖR vilken snygg tröja!!

2012-12-09 @ 16:17:50
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se
Postat av: Sari

Snyggt, jag älskar att blanda mönster!

2012-12-09 @ 16:31:28
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0