Pucker up sweetcheeks

 

Idag har varit en till såndär supermysig dag! Jag kan nog acceptera den här vintern ändå, kanske .. Klockan 9 gick jag upp imorse, mös till det med en "kött"bullemacka, åkte till skolan, hade naturkunskap, gick och lunchade med några vänner och pulsade fram genom snön, mumsade på specialgjord risgrynsgröt(tack snälla!) gjord på kokosmjölk och ett kilo kanel och socker på, hade HLR, kilade iväg och köpte nya träningsskor(de jag har nu ger mig så jäkla ont i fötterna ..), åkte hem och lagade panerad havstofu och remouladsås till middag och nu sitter jag här och har precis jobbat undan en del och lyssnar på lite Kate Nash! Wow, för att vara en mysdag har jag nog varit rätt effektiv ändå!

På vintrarna har jag börjat lära mig att gå in i någon slags mental-ide och gå ner på sparlåga, mer glöggkvällar än övertids-kväller och fler A:n i att vara lite ego än i betygspappren. Och det är ju alltid lite skönare att gå omkring och mysa i en stickad size XL-tröja och snygga byxor ..




Sheerling jacka - BikBok, byxor i kostymtyg med zipperdetalj från Gina Tricot, bootsen är vintage Riverland, väska köpt i Köpenhamn/New Yorker, sjal från en gatubutik i London, ringar från Romwe Gina Tricot och BikBok by Dyrberg/Kern, stickat från Gina, glasögon med genomskinliga bågar BikBok

Kommentarer
Postat av: alice

Cutie!^^<3

2012-12-11 @ 20:26:51
Postat av: alice

Cutie!^^<3

2012-12-11 @ 20:26:51
Postat av: Janna

Fan så snyggt! Byxorna ochtröjan och schalen tillsammans var tu daeeeiiiiiii Babey ;)

2012-12-11 @ 21:27:37
Postat av: Läckerbit

Alltså hur lyckas du?! Gud så fint

2012-12-11 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0