The Coffeehouse Mafia

Jag kan inte förstå att jullovet är här! Hur har allt kunnat gå så snabbt?! Efter avslutningen i Gröna Salen på slottet kilade vi iväg till Espresso House för varma drycker och ljuvliga bakverk. Jag är tydligen inte ensam om att vara en sådan sucker för inredningen där ..
 
Därefter tog Erik och jag en sväng på stan för att köpa julklappar, det blev lite ego-presenter med för att fira lovet(det finns ALLTID en anledning att shoppa)! Jag är nästan ledsen att den här terminen är över, jag har verkligen den mest fantastiska skola, lärare, klass och vänner. Och det är bara 1,5 år innan jag går ut därifrån för gott! VILL INTE. 
 
Jag ska försöka hinna fota det jag köpte innan det blir mörkt, hoppas ni har en underbar dag och också har fått jullov nu! Först ska jag bara slänga i mig en kopp snabbnudlar, vi hörs snart ♥
 
 

Bella, me, Jonna, Michaela, Ellen and Emma - dream team/coffeehouse mafioso
 
- "We like lattes, scones, cheesecakes, tea and hot chocolate with extra everything. Preferably hungrily inhaled at robust wooden tables discussing just how lovely Isabella's Bornelid-mittens look against said wooden table. And other important stuff. Also love the fact that this picture seems timeless, shaky and all."

 

Kommentarer
Postat av: alice

Du verkar så himla lycklig nU ^^<3

2012-12-20 @ 22:02:17
URL: http://thegypsy.blogg.se/
Postat av: alice

Du verkar så himla lycklig nU ^^<3

2012-12-20 @ 22:02:17
URL: http://thegypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0