The Cozy Pile - CHRISTMAS GIFTS

Hejsan på er!

Puh, nu är jul no. 2 färdigfirad också, bara en kvar .. Jag och min jäkla förkylning däckade i soffan och tror ni inte jag lyckades dregla ner varenda kudde! Haha, inte världens mysigaste.
 
Jag tänkte i alla fall börja visa er mina julklappar lite smått, jag fick så himla mycket otroligt fint att jag tar det i omgångar för att allt ska komma någorlunda till sin rätt. Först ut är det jag refererar till som "The Cozy Pile", jag tror ni förstår varför när ni ser bilderna:
 
Ett par fluffiga, gosiga tofflor, Malin Berghagens bok "Yoga", en sockersöt handstickad halsduk, två téblommor från Kahl's, och ett par grovstickade mysstrumpor

Dessa kommer jag nästan vara rädd för att använda, vill ju inte att de ska ta slut .. Väldigt vackra i alla fall, ni ska få bilder när de används!
 


Boken ska bli riktigt härligt att få sätta sig med, det är så många vackra bilder och roliga tips och tricks. Till och med recept på bra hälsodrinkar! Jag är en riktig sucker för sånt:
 
 
 
Vad har ni fått i julklapp?!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Gu så mycket fint^^

2012-12-25 @ 21:48:41
Postat av: Jenna

Gu så mycket fint^^

2012-12-25 @ 21:48:42
Postat av: vildblomma.blo.gg

fick tatuering bland annat, bästa<3

2012-12-26 @ 14:13:45
URL: http://vildblomma.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0