arrow

HÄR SNACKAR vi verkligen om att träffa rätt. Jag föreställer mig att detta kommer få vilken trist outfit som helst att SKJUTA mot stjärnorna! Okej, nog med de fåniga vitsarna - det här kommer se fantastiskt ut med en papperstunn tee och skinnies, matcha med loafers och min vanliga hatt och solisar och jag tror vi har något riktigt bra. Rent och enkelt. MITT I PRICK(kunde inte hjälpa det!)
 
/WELL THIS is piercingly(pun intended) fierce. I imagine this will send any boring outfit SHOOTING for the stars! Ok, enough with the cheesy jokes - this will look absolutely fabulous with a paperthin tee and some skinnies, match it up with loafers and my usual hat and sunnies and I think we're really on to something. Clean and simple. BULLSEYE(couldn't help myself!)
 
 
arrownecklace from romwe

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha, jag älskar dina cheesy skämt, dra några fler, man sitter hemma och småler. MITT I PRICK HAHAHAHAHHA
grymt fint!

2012-07-07 @ 09:44:15
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Fashion Style Color Inspiration

coolt!

2012-07-07 @ 18:11:18
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0