colorscheme autumn

Det här är färgschemat jag använder mig av när jag går igenom höstnyheterna för Gypsy Groupie, och just nu hänger det över skrivbordet så jag ska se det hela tiden. FAN jag vill ju berätta allt för er, visavisavisa, men det går inte(jag FÅR inte) just nu...
Jag kan i alla fall avslöja att det hela är en tvist på våra älskade basics, "casual sexy" som är våra ledord, i härliga material som päls*, paljetter, skinn* och transparent. Det låter helt galet, men satan vilka godbitar jag fått tag i!

*fuskpäls och fuskskinn, jag var bestämd när vi satte en nolltoleranspolicy mot användning av alla produkter med animaliskt ursprung. Bättre för miljön och billigare för er. Jag uppmuntrar alla som vill att läsa på om pälsindustrin på PETA's hemsida HÄR, och även skriva på deras "Pledge to Be Fur-Free" HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0