delightful weekday

Nu har jag precis kommit hem från en sväng hos Erik - lyxade till det lite genom att köpa med mig sushi, jag skrattade åt hans tillfälliga Quasimodo-hållning(blindtarmsoperation, jag är en elak flickvän) och så tittade vi på Masterchef Australia(det är ett under att vi inte ser ut som två Michelingubbar, så matfixerade som vi är).
Men nu sitter jag alltså här, lyssnar på Johnny Cash och försöker ta det lite lugnt. Tror jag håller på att bli sjuk, och det är rakt upp och ner oacceptabelt just nu. Jag har inte tid! Vilket resulterar i att jag fått dra ner tempot lite, så jag inte ska krascha helt. Nä, nu ska jag ta en avokado och fortsätta med att göra ingenting alls!
 
P.S - Ska ta och svara på frågorna snart med, så det är slutspurten för er om ni har några fler, fråga på HÄR
 
BIKBOK MAXISKIRT, CHEAPMONDAY TANKDRESS, H&M CARDIGAN, TOMMY HILFIGER FLIPFLOPS, SELECTION OF BRACELETS, GYPSY GROUPIE STUDDED BAG
Vegansk sushi. Jag vet inte om jag någonsin kommer vänja mig vid tofu på det här sättet, även om jag försöker tvinga mig själv till det. Skålen var en liten present från Erik, bara sådär liksom, han är fin han, min pöjk...

Kommentarer
Postat av: Anna Lovisa

Älskar outfiten! :)

Men trist tjejen, krya krya! Hoppas du slipper bli sjuk! Det är inget man vill, spec. inte på sommaren! :) KRYA-KRAM!

Svar: Tack gorgeous!!Uscha, jag vet, finns ju inget värre. Tack och KRAAAAAAAAAAAAAAAM
Elin Henriksson

2012-07-26 @ 16:32:47
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0