gaaaaaahhh


Det har tagit mig TVÅ OCH EN HALV TIMME att få upp det här inlägget. Och jag är inte den mest tålmodiga.
Som tur är gjorde det att jag fick annat gjort under tiden - jag har bakat kakor, lagt upp schemat för nästa vecka, mejlat runt om ev. hyra av ett kontor nästa år(hur sjukt?!) och börjat skissa på lookbooken för GG's höstkollektion. Vi håller också på att peta runt lite i layouten för höstlanseringen, fy tusan vad läckert det blir!

Vet ni vad det bästa är med höstens nyheter? DOM GRYMMA PRISERNA! Vi snackar bl.a. koftor för 149:- och toppar för 99:-, jag vågar inte säga mer om upplägget just nu, men det blir riktigt, riktigt grymt.
Ska visa er hela outfiten senare, idag kör jag på min svarta uniform med en jeansjacka och paljettväska!
 
P.S - Glöm inte bort att ni kan vinna leoloafersen HÄR, och ställa frågor i frågestunden HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0