spotted: stripes!






H&M striped shirt and denim mini, OASAP fringebag, GINA studded belt, GG heels


Det är helt fantastiskt vilket lugn jag haft idag, jag har bara drivit omkring och kollat på SATC, tagit långfrukost ute på balkongen och latat mig i hängmattan precis HELA dagen. Jag som annars brukar stressa upp mig så in i bängen och fast jag tar det lugnt går tankarna i 120. Men inte idag, fy så fint!
Passade på att inviga en nya väska med, you likey...?

/It's amazing how calm I've been today, I've just sort of floated around watching SATC, taking a long breakfast on the balcony and being lazy in the hammock ALL DAY. Usually I get myself so extremely worked up and even though I sit still my thoughts are still going 120 km/h. But not today, nice!
Took my new bag out for a testrun also, you likey...?
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Lindström

I love the bag! :):)

2012-07-08 @ 12:46:16
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0