camel platform

Snubblade över dessa på min vanliga tur bland nyheterna på Romwe. Väldigt Miu Miu SS10, eller hur?

Det känns som dom perfekta sommarskorna, jag älskar den klumpiga modellen och materialet, och jag skulle matcha dom både till en luftig skjorta och jeansshorts, eller en spetsklänning och tribal-väska.

Är fortfarande inte helt säker på vad jag tycker om att Romwe börjat få in så många (väldigt)lika saker till märkesprodukter. Ex Jeffrey Campbell's "Skate" har sina syskon i butiken(HÄR). Men efter mina fantastiska Prada Baroque WB's kan jag nog inte säga så mycket, haha!

I vilket fall som helst är dessa välkomna i min garderob vilken dag som helst. Vad tycker ni om dom?

 

//Stumbled upon these babies among the news over at Romwe. Very Miu Miu SS10, aren't they?

It feels like the perfect summer shoe, and I love the clumsy model and the material, and I would match them with both an oversize shirt and jeansshorts, or a lacedress and tribalpurse.

Not sure how I feel about the fact that Romwe is getting in products very similar to famous brand-stuff(for example Jeffrey Campbell's "Skate" HERE) but after my amazing Prada Baroque WB's I really can't say much, haha!

Never the less, these beauties are welcome anyday in my wardrobe. What do you think?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0