comfy

CARDIGAN h&m trend, PANTS cubus, SHOES h&m, BAG mango, SUNNIES & SCARF h&m, BRACELET gina tricot

 

Hej godingar!

Idag blir det födelsedagskalas för mami, och jag glider runt såhär. Har hittat mina nya favvis brillor, och jag brukar i vanliga fall inte vara särskilt förtjust i stora solglasögon, de här var ett riktigt wildcard! Dom lär få hänga med mycket i sommar(dom och fransväskan, what a perfect couple...)

NU ska jag hugga in på den italienska buffén, ikväll blir det till att ta itu med mängden bloggmejl jag försummat nu i helgen, KRAM!

 

//Hello hunnies!

Today we're celebrating mommy, and I'm looking like this. Found my new favorite sunnis, and I usually isn't much for big sunglasses, these were a real wildcard! They'll be worn alot this summer, along with my fringebag, the perfect couple...

NOW I'm gonna dive in to the italian buffet, tonight I'll go through all the bloggmails I've taken a break from this weekend, HUGS!


Kommentarer
Postat av: Catja

Woho välkommen till blogg.se finis!

2012-03-12 @ 13:05:20
URL: http://catjas.se
Postat av: Sophie

Underbara bilder, du ser ut som Marilyn Monroe!

2012-03-12 @ 22:25:48
URL: http://karriaristan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0