in a rush

T-SHIRT gina tricot, JEANSSKIRT gap, HEELS h&m, FRINGEBAG cubus

 

Nu ska jag gå händelserna i förväg och besvara frågan jag får verkligen VARJE gång jag har något sånt här på mig under de mindre varma månaderna: JA, JAG FRYSER!

Men med strålande sol(även om det blåser storm) och världens finaste t-shirt som SKREK efter jeanskjol och spetsiga pumps kunde jag inte låta bli... Och nu snackar vi om mig, tjejen som gick till skolan i jeansshorts i december(i 9:an, jag skojar inte) när det var snö ute.

 

Hur som helst - Gina kan ge upp alla fortsatta försök att skapa den perfekta t-shirten. This is it. Så jävla perfekt. Och den tillhör inte ens kollektionen! Tillräckligt lång för en kortis som mig att kunna ha som klänning(med ett par cykelbyxor under, men ändå!) och så slapp att man lika gärna kunde vara naken. Och naket är ju alltid skönt, right?

 

//This t-shirt is perfect, it almost feels like being naked, and that's always nice, right? Haha!

I'M COLD AS HELL, but this shirt was craving a jeansskirt and pointy pumps, so I gave in...

Controlled by Clothes, that'd be quite a movie, now wouldn't it?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0