A DAY WITH ME

Eftersom snön yr ute och jag ligger nedbäddad under täcken med mjukiskläder på och ryser bara vid tanken på att tvingas gå ut så får ni hänga med under en dag med mig i bilder istället! Kanske inte så händelserik, men det kan ju ändå vara lite intressant - eller vad säger ni babes?

//Because it's snowing outside and I'm laying in my sweatpants covered with blankets and refuse to leave my bed, you'll have to spend a normal day with me through pictures instead! Maybe not so much going on today, but hey - it could still be interesting, right babes?


Gottefrukost med rågbröd m. avocado, salt och peppar, bananpengar och järn- och folsyreberikad juice.

//Yummybreakfast with rye bread w. avocado, salt and pepper, bananaslices and iron- and folic acid-enriched juice.



Jag har solglasögon på mig i ur och skur. Bokstavligt talat.

//I'm wearing sunglasses 366 days a year. Yes, 366. Even when it's not a leap year.



En tripp till heavon on earth: Sushi City. Det är som en slags kyrka för mig, en fristad. En fristad med god mat.

//A trip to heaven on earth: Sushi City. It's like a church to me, a haven. A haven with good food.


Anledningen till att ni inte lär se mer av mig idag. Byxor från Stuf, munkjacka Monki, halsduk H&M och
skymtande rosa fläck Ralph Lauren, om någon undrar.

//The reason to why you won't be seeing anymore of me today. Pants from Stuf, hoodjacket from Monki, scarf H&M and that little pink spot from Ralph Lauren.



Veggosushi och sjögrässallad - som mamma uttryckte det: "Den där tofu-nigirin ser inte sådär jättesexig ut".

//Veggiesushi and seaweedsallad - as my mom expressed it: "Those tofu-nigiris doesn't look too sexy".


Och nu sitter jag här med en chailatte och pillar med ett collage som kommer upp senare, ska ta tag i en intervju för Fashion Bloggers(har skjutit upp det alldeles för länge, svåraste frågorna någonsin, promise. Hur kan någon välja sina favoritplagg - det är som att välja vilket av sina barn man älskar mest!) och sen ska jag kolla kontot för att eventuellt gå och handla lite livsnödvändigt.

Vad gör ni idag godingar? Mumsat mycket lördagsgodis? ♥

//And now I'm sitting here with a chailatte putting the last touches to a collage that'll be coming up later, soon I'll take care of an interview for Fashion Bloggers(I've been pushing it up for way too long now, it's the hardest questions ever, promise. How can anyone really tell what their favorite garments are - it's like choosing which of your children you love the most!) and then I'll check my account so I hopefully can go do some necessary shopping.
What have you been up to today hunnybees? Eaten any candy? ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

jefflar i min låda vad gott du ätit idag då!!

2012-03-31 @ 20:30:10
Postat av: jensa

Ååååhå så kuligt attt få se vad du pysslar med om dagarna ;D

2012-04-01 @ 00:08:04
Postat av: Malin P.

Läcker frukost och snygga brills! Kram.

2012-04-01 @ 02:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0