oh summer lovin'

SHIRT ca. 180 SEK romwe, JEANS  ca. 295 SEK romwe, SANDALS 299 SEK h&m, SUNNIES 59:50 SEK h&m, BACKPACK 399 SEK bikbok, NECKLACE ca 75 SEK romwe

 

Jag klickade hem den här skjortan och jeansen för fem minuter sen(passade på nu när det var 20% på hela butiken), och solisarna var i paketet jag hämtade ut idag.

I just det här vill jag i alla fall spendera min sommar; en shoppingtur på Öland, fika på ett café i Kalmar eller glida runt i Stockholm, outfiten känns lite som en kameleont och god dammit vad vi ska gifta oss. Sommarbröllop here I come!

Jag är kär i sandalerna och såfort jag lagt händerna på dom ska dom få bära mig Sverige(och förhoppningsvis världen) runt.Visst känns dom lite Chloé-inspirerade?

 

//I simply love this outfit, and five minutes ago I clicked home the shirt and jeans, and the sunnies were in the package I got today.
This is how I want to spend my summer anyway, it's the perfect cameleon-outfit and goddammit Imma marry it. Summerwedding here I come!

The sandals are lovely and as soon as I get my hands on them they'll have to carry me all over Sweden(and hopefully the world!) Don't they feel a bit Chloé-inspired?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0