PRINTED LOVE



När Romwe fick in en ny runda nyheter idag var det alldeles för mycket som föll mig i smaken, men de här två blev mina favoriter. Jag har helt enkelt en riktigt stor fet crush på alla galna mönster just nu...
Efter lite velande blev det dock ingen av dem, ni får se vad jag klickade hem med klädkåta, darrande fingrar lite senare!

Ni hittar mönstermonstren HÄR & HÄR! ♥

//When Romwe got in some new stuff today it was way to much that appealed me, but these two babies were my favorites. I simply have a big fat crush on all things with crazy patterns right now...
After some consideration though I didn't end up with any of them, you'll se what my fashionhorny, trembling fingers klicked home later!
You find the partypatterns HERE & HERE! ♥


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fin blogg du har, verkligen! :D

2012-03-24 @ 17:34:25
URL: http://calany.blogg.se/
Postat av: Elin - THE GYPSY

Fanny: Vad söt du är, tacktacktack! :D

2012-03-25 @ 18:10:23
URL: http://thegypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0