Shades of Spring



Här har ni mina senaste favvisar från ELF - "Gum Pink" vet jag har blivit hypad av ett antal skönhetsgurus, och ögonskuggan "Sunset" ser faktiskt riktigt, riktigt vacker ut. Jag tänker mig en lätt skuggning i ljusrosa och beige, mintfärgade naglar och "Cool Coral" på läpparna, det ger mig riktigt härliga vår-vibbar, och eftersom allt är så satans billigt ska jag se om vi inte kan fixa en beställning(sist så gick det tyvärr inte, problem med kortet)...
Annars då? Idag inviger vi grillen, och efter det och en härlig frukost på smoothie och amerikanska pannkakor känns det bra att även gymmet är inplanerat, haha!

Visst känns det som att våren äntligen är på väg nu? ♥


//Here are my latest favorites from ELF - "Gum Pink" has been praised by alot of beautygurus, and the eyeshadow "Sunset" is actually looking really, really beautiful. I'm thinking a soft smokey eye in light pink and beige, mintcolored nails and "Cool Coral" on my lips, it gives me lovely spring-vibes, and since everything is so god damn cheap I might just place an order...
Besides that? Today we're bringing out the grill, and after that and a delightful  breakfast of smoothie and american pancakes it feels good that a trip to the gym is planned too, haha!
Doesn't it feel like spring is actually on it's way now? ♥


Kommentarer
Postat av: karin

Åh älskar elf smink och lack! De är ju så billiga med.

2012-03-18 @ 18:12:30
URL: http://raindance.blogg.se/
Postat av: Elin

karin: Eller hur, allt blir bättre med ett riktigt grymt pris! :D

2012-03-18 @ 20:01:29
URL: http://thegypsy.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

love it :D har dem nagellacken så underbara :D

2012-03-18 @ 23:04:18
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0