such a haze

SWEATER, BAG & HEELS h&m, JEANS h&m kids, HAT gina tricot, SUNGLASSES c/o romwe

 

Ännu ett par Prada-inspirerade läckerbitar landade på brevlådan idag, jag får verkligen inte nog!! Ni vet hur man brukar säga att man antingen är sko- eller väskmänniska? Jag är en solglasögonmänniska. Plus allt det andra.

 

//Another pair of Prada-inspired goodness landed in my mailbox today, I really just can't get enough!! You know how they say, either you're a shoe- or a bagperson? Well, I'm a sunglassperson. And all that other stuff.

Det är väl inte direkt någon överraskning att jag är kär i Pradas "Minimal Baroque"-kollektion, men med sina transparenta ramar känns dom här om möjligt ännu mer JAG.

Ni hittar originalen här (€210), och mina här ( $9.90)

 

//No surprise that I'm inlove with Pradas "Minimal Baroque"-collection, but with it's transparent frames this pair feels, if possible, even more ME.

You can find the originals here (€210), and mine here ($9.90)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0