three's a crowd

Helfärgat ljusblå med en stänk sportig korall - oh la la!

Med ett gloss några nyanser ljusare än skorna(som förresten ser sådär löjligt fräscha ut och får mig att längta efter brunbrända ben) kan det inte bli annat än bra.

Vårens pastelltrend innebär inte bara sockersött och ljuvt - det går att se sharp och modern ut, och jag önskar av hela mitt hjärta att jag passade i piratbyxor!

För en mer casual look är det bara att byta ut brallorna mot ett par jeansshorts, gärna dip dye i nån härlig färg för den som vågar, och matcha med ett par vita espadriller.

 

//Loving the icy blue colour with the punschy, sporty coral - oh la la!!

I'd pair it with a matching lipgloss in coral(a few shades lighter than the shoes), and you can't go wrong.

Proves that the pastell-trend doesn't only have to mean sugarsweet and soft, but also sharp and modern!


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

love that look :D passar tyvärr inte heller i sådan byxor ser liten och tjock ut :D

2012-03-13 @ 13:10:22
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0